Titkos fegyver végzett az utasszállítóval?



Véletlenül lőhették le a Germanwings A320-asát.

Megannyi különös körülmény, máig megoldatlan rejtély és különös momentum övezi a Germanwings A320-as utasszállító repülőgépének a tragédiáját, ami 2015. március 24-én következett be. A gépet - a hivatalos verzió szerint - a másodpilóta irányította olyan pályára, aminek következtében az egy néhány perces, úgynevezett lassú zuhanást követően becsapódott, és millió darabra szakadt.



Minderre az adott neki alkalmat, hogy a kapitány elhagyta a pilótafülkét, ezt követően az első tiszt, a 27 éves Andreas Lubitz magára zárta az ajtót, és mindenféle, az öngyilkosokra jellemző kísérő momentum nélkül végrehajtotta tettét, ami végül vele együtt 150 halálos áldozatot követelt. A későbbi híradások szerint Lubitz súlyos pszichiátriai jellegű problémáktól szenvedett.

A társaság, aminek alkalmazásában állt, először elismerte, hogy tudott a férfi mentális gondjairól, később azonban visszakoztak, és azt kommentálták, hogy legjobb tudomásuk szerint Lubitznak már nem volt semmi baja. Máris tetten érhetőek, tehát egymásnak ellentmondó információk ... Hogy Lubitz valójában milyen lelki állapotban volt, azt talán soha nem tudjuk meg, mindenesetre gyanút keltő a média szinte hadjáratszerű lejárató kampánya, ami egyedül őt tette felelőssé a tragédiáért. 

Azonban könnyen lehet, hogy - mint oly sokszor korábban -, ismét egy ártatlan emberre kennek rá mindent; olyasvalakire, aki már nem tudja megvédeni magát. Ez a tipikus bűnbak szerep. 

A legfurcsább momentum az volt, amikor néhány héttel a tragédiát követően előkerült egy SD-kártya, vagyis egy olyan adattároló eszköz, amit elsősorban mobilkészülékekben szoktak használni merevlemez helyett. Már önmagában megdöbbentő, hogy egy ilyen eszköz sértetlenül átvészelte a balesetet, miközben a fekete dobozok súlyosan megsérültek, és alig lehetett kinyerni belőlük bármiféle érdemi információt.

(Nem ismerem az eljárást, hogy ilyen esetben a személyes tárgyakból mit és hogyan vizsgálják, de most felmerült bennem is a kérdés, hogyan akadhattak rá erre az EGY telefonra? Mert feltételezem, hogy minden utasnak volt mobilkészüléke - kivétel talán a gyerekek -, vagy megtalálták az összeset és egyenként átvizsgálták a belső memóriát és az SD kártyákat, akár épségben maradt, akár összetört?????? Vagy csak pont ez az egy maradt olyan állapotba, hogy adatokat tudjanak róla leszedni? - C.Kis - )

Nos, kanyarodjunk vissza, tehát erről az SD kártyáról megelehetős könnyedséggel mentettek le egy felvételt, ami állítólag a katasztrófa pillanataiban készült. Valaki tehát felvette ezeket a borzasztó másodperceket. 

És akkor itt álljunk meg egy pillanatra!

Vajon ki lehet az, aki olyan erős lélekjelenléttel rendelkezik, hogy ilyenkor elkezd filmezni? Nagyon jól tudja, hogy a gép zuhan, és hamarosan elkerülhetetlen módon be fog csapódni. Körülötte mindenki sír, halálra van rémülve, teljes a pánik. Ő pedig előveszi a mobilkészülékét és hidegvérrel elkezdi rögzíteni az eseményeket.....

Mennyire életszerű ez vajon?

Másodsorban az is érdekes, hogy maga a felvétel meglehetősen rossz minőségű - az olcsó telefonokba is beépített HD kamerák korában ez szinte nevetséges -, szinte semmit sem lehet kivenni belőle .... legalábbis azok szerint, akik azt állítják hogy látták a filmet. Ugyanis azt nem bocsátották közszemlére, inkább megtartották maguknak, valahogy úgy, ahogyan Oszama bin Laden holttestét sem mutatták be soha ....

Szóval hinnünk kellene a hatóságoknak, el kellene fogadnunk, hogy valóban van egy felvétel, csak azért, mert ők azt mondják! Ez azért eléggé elfogadhatatlan. Mindössze a hangsáv szivárgott ki, ebben a felvétel vége felé egy hatalmas robbanást lehet hallani, majd egy egész másodpercen át kétségbeesett sikolyok visszhangoznak. Számítások szerint, amennyiben a gép becsapódik, a faroknál helyet foglalóknak már csak 0,7 másodperce van a legutolsó pillanatig. A felvételen hallható sikolyok tovább hallhatóak, mint az lehetséges lett volna.

Vajon mire utal mindez?

Nos, talán arra, hogy a felvétel nem a repülőgép fedélzetéről származik, ez egy utólag összevágott ál-bizonyíték, ami azt a célt szolgálja, hogy elhitesse az emberekkel, hogy tényleg egy szerencsétlen baleset történt egy labilis lelkiállapotú első tiszt jóvoltából ...
Sokan azonban úgy gondolják, hogy nem csupán a felvétel manipulált, hanem az egész, hivatalos történet egy jó előre kitalált fedősztori, ami a valóságban megtörtént eseményeket hivatott takargatni. 

Kutatók felfedezték például, hogy a szerencsétlenséggel egy időben a közelben  állomásozott az amerikai légierő 510-es harcoló alakulata. Ennek különlegessége, hogy olyan lézerfegyvereket tesztelnek, amiket hamarosan hadrendbe szeretnének állítani, illetve olyan egyéb eszközöket, amik alkalmasak arra, hogy elektronikus zavarással harcképtelenné tegyenek más gépeket. A szóban forgó hadgyakorlat során egy Nyugat-Európa ellen indított rakéta-támadást imitáltak, és a speciális eszközökkel felszerelt B-1 Lancer bombázók igyekeztek elhárítani a csupán képzeletbeli fenyegetést. Ehelyett azonban véletlenül a Germanwings gépében okoztak komoly károkat, ami ezt követően lassan zuhanásba kezdett és végül összetört a felszínen.

Az elmélet hívei szerint mindez megmagyarázza például a rádiókapcsolat hiányát, és minden más állítás - pl. hogy a kapitány elhagyta a pilótafülkét - egyszerű koholmány. Ahogyan a korábban már elemzett, csupán állítólag létező filmfelvétel is, ami a fedélzetről származik.


Cikk írója: Körösztös György