CHEMTRAIL? avagy csillámpor hullik az égből?



Sok elképzelés született már a repülőgépek égen való csíkhúzásai kapcsán. Vannak, akik kiállnak a konspiratív feltételezések mellett. Léteznek olyanok is, akik egyenesen őrültnek tekintik a jelenséggel kapcsolatos összeesküvés gyártókat.







A nyár folyamán elég sok fényképet csináltam, és nemrég feltöltöttem a gépre. Amikor végignéztem a képeket,  szembesültem a ténnyel, hogy mégis csak lehet valóság alapja annak a sok feltételezésnek: miszerint "valamit" permeteznek a levegőbe és az a "valami" nem éppen a mi javunkat (egészségünket) szolgálja. 

Én nem vagyok összeesküvés-elmélet hívő, sem terjesztő, de amit a saját szememmel látok az valóság. 

Az alábbi képek olyan napon készületek, amikor napközben nagyon sok csík volt látható az égen. Amikor késő esti felvételeket csináltam a vaku villanásakor millió csillogó részecskét láttam, amit a fénykép is megörökített (szabad szemmel természetesen nem volt látható). Pontosan olyan volt, mint amikor csillámport szórnak szét és csillognak ahogy lehullnak a földre. A fényképek nem igazán adják vissza, de azért kivehetőek.

Íme egy-két saját készítésű fotó a jelenségről:























Mielőtt bárki is azzal vádolna, hogy csak "szítani akarom a tüzet", kérem nézze meg az alábbi dokumentumfilmet, amely kicsivel hosszabb, mint másfél óra. Azonban jó szívvel ajánlom megtekinteni a konspirációk mellett kitartóknak és szkeptikusoknak egyaránt.


Várható, hogy a szkeptikusok, és a fizetett „trollok” felhördülnek, és megpróbálják megmagyarázni, hogy az, ami a filmen látható, az nem igaz.