Mégsem utasszállítók okozták az ikertornyok pusztulását?



Nemrég a legnagyobb közösségi hírportál egyik cikke azt feszegette, vajon miért nem lehet teljesen valós az az állítás, mely szerint utasszállító repülőgépek csapódtak az ikertornyokba, és azok okozták a 414 méter magas épületek pusztulását.



Először néhány technikai adat a Világkereskedelmi Központról: az ikertornyok – ahogyan nevük jelzi – két épületből álltak, a kettős hasáb 414 méter magas volt. Építése 1966-ban kezdődött meg, az első bérlők az északi toronyba 1972-ben költöztek be, a déli tornyot 1973 nyarán adták át. A 63 méter széles épületek 110 emeletesek voltak, bennük 95 lift működött. Építéséhez 200 ezer tonna acélt használtak fel. Érdekes adat az is, hogy a két tornyon összesen 13 ezer ablak volt, ezek fél méter szélesek voltak, üvegezésükhöz 19970 négyzetméternyi üvegre volt szükség. Az alapozásnál 1,115 millió négyzetméternyi földterületet mozgattak meg, az alapzat 20 méter mélyen ágyazódott be. A toronyház áramigénye naponta 80 ezer kilowattóra volt, ennek ellátásához 4800 kilométernyi elektromos vezetéket fektettek le. (forrás: wikipedia.org) A tornyok 1993. február 26-án már kibírtak egy terrortámadást, a 2001. szeptember 11-i a végüket jelentette.

A híradások szerint ezen a napon terroristák négy utasszállító repülőgépen átvették az irányítást. Az első gép 8 óra 46 perckor (New York-i idő szerint), a második 9 óra 03 perckor csapódott az ikertornyokba. (A harmadik a Pentagon épületbe vágódott, a negyedik Pennsylvnia államban lezuhant.) Ez a hivatalos magyarázat, ezt igazolják a fotók és a videók, ezt tudják az emberek, de vajon tényleg így volt?

Egy volt CIA és civil pilóta (John Lear) szerint – írásba is foglalta nyilatkozatát – lehetetlen, fizikai képtelenség, hogy utasszállítók csapódtak a tornyokba. Vegyük sorra az általa közölt tényeket:


- A World Trade Center vázát 35 centis acélmerevítés alkotta. Ha abba egy utasszállító csapódott, annak harmonikaszerűen össze kellett volna préselődnie. Továbbá: „a vertikális és vízszintes vezérsíkok elváltak volna a gép farkától, majd az épületnek csapódva a talajra kellett volna zuhanniuk" – írja a szabadonébredők.hu.


- A civil pilóta szerint egy Boeing 767 ezer lábbal a tengerszint feletti magasságnál nem érheti el az 540 mérföld/órás sebességet, ennek pedig egészen egyszerű oka van: a légellenállás és a légellenállás leküzdéséhez szükséges légellenállási erő. Előbbi a sebesség négyzetével, utóbbi a sebesség köbével arányosan növekszik.

A merénylet pillanata- Állítólag találtak egy 3-4 ablakot tartalmazó roncsdarabot, ami szintén elképzelhetetlen. Ugyanis abban az esetben, ha egy repülő 500 mérföld/órás sebességgel belecsapódik egy 35,5 centis acélmerevítésbe, egy ekkora darab a szerkezeti roncsolás mértéke miatt nem maradhatott volna meg.

- A hajtóművek nem hatolhattak az épületbe épp az említett acélmerevítés miatt, tehát a talajra kellett volna zuhanniuk. A romok között nagyon sok roncsdarabot kellett volna találni, és a repülők három-három hajtóműmagja sem került elő, amelyek egyébként darabonként négy tonnát nyomtak. „Egy 767-es repülőgép ilyen módon való teljes eltűnése lehetetlen." – véli a volt CIA-s.

Az utasszállítók ikertornyokba csapódását más ténnyel is cáfolja a civil pilóta:

- Képzetlen pilóták aligha tudták volna a gépeket a tornyoknak vezetni, ugyanis: az irány megtartása, az ereszkedési sebesség és a mérték megtartása az „irányított ereszkedés" határain belül képzett és tapasztalt pilótát igényel".


- Ahhoz, hogy egy pilóta értelmezni tudja az EFIS (Elektromos Repülés Irányító Rendszer) kijelzőjén megjelenő adatokat, alapos kiképzésre van szüksége, ilyet a géprablók nem kaphattak.

Több tény megkérdőjelezi tehát a hír valóságalapját, hogy ezek tényleg ellentmondóak vagy sem, azt szakembereknek, bennfenteseknek kell kinyomozniuk. Merénylet történt vagy sem? Összeesküvés elmélet vagy sem? Derítsék ki azok, akik erre hivatottak. A fent felsorakoztatott álltások azonban elgondolkodtatóak.

A teljes cikket itt olvashatja: http://www.szabadonebredok.hu/lehetetlen-hogy-utasszallito-gepek-csapodtak-be-az-ikertornyokba-itt-a-bizonyitek/
forrás:hir6.hu